its lonely at the top

kom på att jag inte orkar med allt drama just nu i VBÅ :) jag fick lite bloggabstinens istället.
idag har jag ju jobbat på hemtjänsten. och nu innan jag for hem lämnade jag nå grejer hos en snubbe. han hade en hund och den hunden hade nyligen fått valpar som jag fick se. 5 st små snuttisar som bara var en vecka gamla. usch så söta dom var. självklart drog det mitt minne tillbaka i tiden då jag hämtade sigge i Bredsel och han var 8 veckor. då var han inte stor men världens sötaste kille. jag valde "siggy stardust" för att han var mest självständig och spöade sina syskon när dom lekte. a strong guy, lik mig ;)
tänk att en valp är som att ha en bäbis...jag fick torka pink och poop 100 gånger om dagen. han åt majsvälling, när han gnällde på natten fick jag sträcka ner handen och klia han så att han skulle somna...jag säger bara en sak: MODERSKÄNSLOR! man blir så jäkla beskyddande....kan bara tänka mig vilken hönsmamma jag kommer att vara när jag får riktiga kids...ja herregud :) jag saknar Siggeeeeeeee!




Kommentarer
Postat av: Therese

Men självklart! Slutar halv nio på fredag. Men imorgon är jag ledig, vet inte om du såg min tidigare kommentar? Hämtar ju cornelia vid 7 så jag är nog hemma vid nio tiden imorgon, så då får du gärna komma förbi och titta och hälsa på cornelia :)

2009-02-18 @ 20:56:13
URL: http://tohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0