hej

Idag har det varit en härlig dag. Jobbade först 07.30 - 13.00 sen drog jag, Jocke och hans föräldrar till Shanghai och käkade lunchbuffe! guuuud vad gott det var :) skulle kunna äta där varje dag. Far kanske dit imorrn igen efter mitt möte kl 10.00.
Sen efter Shanghai så drog vi till Strömpilen och ica maxi. var tvungen att handla lite. jag fönstershoppade även på expert och såg min systemkamera som jag vill ha. jag kommer nog att köpa den inom en snar framtid.

jaja nu ska jag käka middag och se VBÅ.
hejs

Kommentarer
Postat av: hanna

åh vad fuskigt att du ska köpa en system kamera! har velat ha en i åratal! :) hur har sigge det? är han någe gullat? ha det bra!

2009-02-04 @ 19:32:52
Postat av: Stina och Eric

Det är så grymt kul med systemkamera så de e bara å investera emma! :) Å du följer vbå ser ja =) Jag brukar se de någon gång men jag glömmer aldrig sommaren då marlena var besatt! =) haha

2009-02-05 @ 12:27:48
URL: http://stinarisberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0