funny

Jahapp då har man nästan gjort bort "mördarveckan" som jag så fint döpt den till. Har ju jobbat som faan hela veckan och är äntligen ledig imorrn. Det enda jag har är ett möte kl 11.00 - 11.45 sen ska jag på Face och permanenta ögonfransarna. Jag jobbar på lördag 07.00 - 17.00 men sen är jag ledig söndag och måndag. På lördag är det fest hos Maria och säkerligen utgång på coverclub, nice!

Idag slutade jag kl 17.00. Jag har käkat och betalat räkningar sen jag kom hem. Det är som vanligt när man får lön...
Ikväll ska jag och Jocke bygga ihop våran nya tvbänk som vi köpte igår på EM-möbler. får se om vi håller sams under processen. jaja nu ska jag slappna av och släppa jobbet med ett VBÅ-avsnitt.

bye

Kommentarer
Postat av: maria holmgren

vill din boyfriend hänga på får han ju absolut göra det, har ju int träffa han ens hehe :) Ses till helgen bruden!

2009-02-26 @ 18:54:28
Postat av: emma

jajemän han ska hänga med :)

2009-02-26 @ 20:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0