crazytrain

tog en liten tripp med det tåget idag...men det var så trist där idag så jag hoppade av i god tid.

idag runt 15.00 kom vi hem från piteå. måste säga att det är första gången på länge jag har känt vemod för att fara hem till umeå. jag har haft så jävla kul dessa dagar och hunnit med att träffa så många jag tycker om...jag har verkligen världens bästa kompisar...tuss, risberg, carro...ni får ta åt er :)

har just ätit en god middag med jocke, blev fläskfile och sallad...Mmm :)
ikväll ska jag bara ta de lungt, mysa och se en film!


Bilder från i helgen:

Farsan testar sin nya mobil




Lille Eric sover




Carro




Cornelia




Tuss

Kommentarer
Postat av: Therese

Ser ju ut som vi alltid sitter på golvet då du är hos oss haha, men alltid lika kul då du kommer hem! :) Ses snart igen! Hejs Svejs :)

2009-02-22 @ 20:33:29
URL: http://tohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0