100%

jahapp då var man igång igen med att jobba 100 % på mitt jobb. gick ju ner till 85% där och jobbade extra i hemtjänsten i några månader men nu är jag back in buisness så vi får se hur det går. kommer ju fortfarande att jobba extra i hemtjänsten så det blir väl mitt vanliga 100 % som för andra kan vara som 130% :) jaja... iaf så efter att ha varit ledig i 5 dagar därifrån så började dagen med tråkiga besked. sen så har dagen rullat på, jag har inte suttit ner i 5 sekunder utan att det har larmat och hållit på. så nu sitter jag här med världens huvudvärk och vill inget annat än sova. BLÄ! Tack till Jocke iaf som hade maten färdig idag när jag kom hem, PUSS! Annars hade han fått umgås med en trött och hungrig pmshäxa, så det var ett smart drag av honom...hmmm...
ne jag måste nog städa litegrann, känner mig ändå rastlös.
+ att jag ska börja styrketräna igen! wohoooooouw. ska köpa ett kort på fredag där man ENBART kan styrketräna. så jävla skönt och ROLIGT. förr styrketränade jag minst 3 dagar i veckan, men sen jag flyttade hit så har allt förfallit. men nu jäklarns!



suck...okej...vi hörs sen

hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0