Min Sigge

Min Sigge han är allt punktlig. Kl 08.30 börjar han "stegra" mot väggen och vill ut. så de var bara att kliva upp. däremot kliver jag bara upp för att jag är så snäll och sympatisk, jocke fick ta morgonpromenaden. så nu sitter jag här, trött så innihelvete...är verkligen inte någon morgonmänniska. var uppe ganska sent igår för jag fick igång min inredningsådra. har äntligen bestämt hur det ska se ut i sovrummet :) efter att ha bott i denna lägga drygt 2½ år har jag äntligen kommit till skott...haha.

har sovit grymt bra inatt också. de var länge sen jag klarade av att sova i sträck. annars brukar jag alltid vakna några gånger, men inte inatt. jippi

nu blir det kaffe.


Kommentarer
Postat av: malin

hej babe!söt som socker är han:)hade vart jättekul att komma,men våran älskling är sjuk,så det blir att vara hemma med lillen:)hoppas ni får superkul iaf!puss

2009-12-10 @ 11:42:37
URL: http://dalarsson.blogg.se/
Postat av: maria holmgren

2 1/2 år...shit vad tiden går fort!! Blir nästan mörkrädd haha :)

2009-12-10 @ 17:29:52
Postat av: sofia

grattis till att du kan sova utan avbrott ;)

2009-12-10 @ 23:39:32
URL: http://peaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0