god jul alla!

För mig är julen över :)
Hade ju lilla julafton med min familj i lördags och imorrn har jag bestämt mig för att vara hemma, själv! Skulle ju till Lögdeå en stund med Jocke imorrn men har ändrat mig för det blir för stressigt då jag jobbar då och resten av helgen. Så nu ska jag prova på hur det är att vara själv på självaste julafton :) Har nästan lust att äta micromat då också bara för att göra det extra tragiskt! haha. Ne men jag trivs i mitt eget sällskap + att nu får jag ju chansen att se Kalle A som jag inte sett på år och dar. Självklart blir det Karl Bertil Jonssons jul också, det är ju de bästa!

jaja de var allt för idag.

hejs

Kommentarer
Postat av: maria holmgren

Är inte så myche för julen, hade mkt hellre befunnit mig utomlands på en lovely beach haha :) God jul vännen!

2009-12-23 @ 19:50:01
Postat av: sofia

jag tycker inte det är tragiskt att sitta själv på julafton, iallafall om man inte har julkänslan som alla andra! Robert åkte just så jag sitter själv i 2 timmar.. sen blir det jobb! Helt okej för mig :D hoppas du har en bra julafton :)

2009-12-24 @ 12:16:09
URL: http://peaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0