tisdag

Jahapp då sitter man här framför datorn igen...
Vi har just kommit hem från Lögdeå. sov i övik lör-sön och i Lögd från sön-idag...
Vi hade det jättemysigt i Övik på first hotell statt! På dagen strosade vi omkring i stan, sen åt vi en romantic middag på en italiensk restaurang. Det blev min favorit oxfilepasta, världens godaste vitlöksbröd + ett glas rött. UNDERBART gott! sen efter detta mös vi på hotellet!
sen på söndagen drog vi till Lögdeå. Jäklarns vad jag har fiskat. först fiskade vi i en liten bäck, där fick jag 9 öringar. sen drog vi till Rundvik och där fick jag 4 abborrar. dagen efter fick jag ytterligare 6 st abborrar. Ni kan kalla mig storfiskarn!
jag har verkligen fått upp ögonen för sommarfiske, fan va roligt de är! kastspö, meta, kastspö med flöte...yeha! ännu roligare var de att spöa dessa rutinerade fiskare Jocke och hans pappa. jag fick ju såklart flest firrar :)

jaja. tisdag idag. imorrn blir det nog att fara på Nolia en sväng och efter det kanske jag far till pite. jag far antingen imorrn eller på torsdag. ska ju på begravning i Arjeplog på fredag och sen på lördag ska jag hämta upp min lilla älsklingsigge. han ska bo med mig permanent nu :) ska bli underbart! jag längtar massor efter min lillsnutte!

jaja nu ska jag se lite Brothers and  Sisters...

hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0