Bro´s before ho´s

tack alla!
för en jäkla trevlig kväll igår :) roligt att träffa peaken och maria igen!! var ju ett tag sen sist :)
vi var ju som sagt hos oss, var väl sammanlagt 20 pers. utgången blev på nya Olles. riktigt roligt var det där också! dock blev de väl en och annan drink för mycket men vafan!! :) man gör verkligen knäppa grejer i fyllan. själv skulle jag kolla om min "sexyglow" fanns kvar nu när man är gammal kärring. jag drog med min victor och sa: kolla in proffset på raggning! vi valde ut en kille i röd tröja, jag körde de gamla vanliga med en blick och ett leende. sen gick jag och victor upp för trappen för att en stund senare gå ner igen. där stod killen kvar, leendes och väntade på moi! katchiiiiing! håvade in han som en fisk och fick en öl på köpet. avslutade mitt samtal me grabben genom att säga "bro´es before ho´es".  hahaha. stackars människa...men det verkade ju funka iaf så tyngdlagen har inte tagit över helt :) I still got it! haha... som sagt, man blir störd av för många goda drinkar!

trevlig kväll minst sagt som slutade med en cheese på mc donalds! jag och jocke var väl hemma runt 02.30...

idag däremot har man varit lite mörare. klev upp första gången runt 9, gick och la mig ganska fort igen för att kliva upp 14.30 igen. mådde verkligen som jag förtjänade! det har varit en lugn dag med tacos, skogspromenad me sigge och så nu har jag och jocke sett Män som hatar kvinnor. jävlar vilken bra film alltså.. 5 plus av 5 möjliga.
yesyes..
nu ska jag sova, ska ju jobba imorrn :/

adios





lägger upp fler bilder imorrn på min pixbox...


Kommentarer
Postat av: sofia

hihi så himla kul..

2009-08-31 @ 11:22:26
URL: http://peaken.blogg.se/
Postat av: Anonym

Frågan är ju i detta fall, vem är det mest synd om?

2009-09-13 @ 19:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0