ny dator och allt :)

sådär!
nu har jag fått hem min nya dator :) en acer aspire 5739G. så jävla underbart det känns!! från 2 gb internminne till 4, från 60 gb hårddisk till 500!! tjohooooo. det har hänt mycket på 4 år...haha. nu rymmer jag all min musik och alla mina bilder utan problem!

jaja
Är hemma i Umeå nu. det känns jäkla skönt måste jag säga trots att dagarna i pite varit underbara. ikväll har jag, jocke, nicke och sigge varit ut med båten i södervik och fiskat. sötsigge hade på sig sin nya flytväst och var världens gulligaste!
jag fick väl runt 8 firrar men dom var så små så det var inget att filea...

jag ska sova snart. är så jääkla trött + lite nervös för sigges veterinärbesök imorrn. då egon och c:o hade varit i norrbyskär för någon vecka sen så fick han några fästingar på sig och nu i efterhand har jag upptäckt en ring runt bettet och det kan vara borrelia så jag måste fara och kolla upp detta.. vill ju inte att min bäbis ska lida.

med detta säger jag GONATT. bilder på sigge i flytvästen läggs upp imorrn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0