Hello

Varmaste dagen på hela sommaren? troligtvis :) fan va härligt det är ute! smart av mig att ta en till veckas semester!
Sitter just nu och väntar på att Egon ska komma till pite. han lär väl vara här om 30 minuter. ska bli skönt att få min Sigge :) men trist att egon inte kommer att äga honom nått mer...menmen...

Igår när jag egentligen var trött och skulle sova så drog jag till Tuss & Micke istället. Vi såg en film som handlade om nån snubbe som skulle bo hos sin farmor och sina 2 väninnor. väldigt sjuk film måste jag säga, men bra :)

Idag vaknade jag runt 10-tiden av att Sanna och Thea dök upp. Det var ju bara att kliva upp ur sängen...
Thea fick sitt paket av mig som bestod av ett städset samt ett pussel. Sanna fick ett memory. De verkade gilla presenterna :) Sen så gjorde jag Sanna fin i håret för hon skulle iväg på ett kalas. Riktigt söt blev hon :)

jaja nu ska jag gå ut i det fina vädret..

hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0