begravning

Jag har nyss kommit hem från Arjeplog där det varit begravning för Svea. Roligt att träffa all släkt men trist att det alltid ska bli över begravningar. Den var jättefin iaf!
Träffade Elin och Erik som jag inte sett till på ett tag. Måste hälsa på dig i Sthlm Elin! :)
Jag körde hela vägen dit och hela vägen hem så jag är helt slut i skallen. det är ju så mkt renar att hålla efter...
köpte blommor som jag la på farmor och farfars grav. tänk att det snart har gått 9 år sen farmor dog men det känns bara som typ 3 år sen.

jaja...
Igårkväll drog jag ju som sagt till Risberg och lilleric. Tuss kom dit också och vi surrade på. sen runt 22 drog vi hem till Tuss och Carro kom förbi. Så nu har jag hunnit träffa några av mina favoritmänniskor :) Riktigt nice kväll!

Pratade me Tuss nyss och hon och Frida skulle fiska i Bersika. Kanske beger jag mig dit sen :)

nu ska jag, morsan och farsan grilla fläskfile iaf!

ha en bra fredag!!

hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0