pite

jahapp då var man hemma hos mam and dad i pite! känns riktigt skönt :)
jag tror jag har nån form av migrän för jag har alltid så förbannat ont i skallen när jag slappnar av, och det gör jag verkligen nu. blev ingen tjejkväll för mig idag alltså! det ska bli så jävla skönt att vara ledig i 4 dagar och bara slöa o göda upp sig lite med godis!
det har minst sagt varit mycket d r a m a på jobbet idag...
hmm...jaja efter att ha surrat på med mina päron ett tag nu känner jag mig grymt trött.
det blir en tidig kväll ikväll, för imorrn ska jag upp i ottan och sen bär de av mot arjeplogstrakterna ;)

ha en bra helg! det ska jag ha...


hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Egon

"ömma" :) ja det var då tur allt gick bra! han är jävligt hård som gör sig stridsklar mot ett sånt där stort djur! Jag kände mig som diplomaten när jag kopplade sigge så dom inte skulle köra en omgång till, trots att jag och grisen säkert vägde lika mycket. sigges 9 kg känns bristfälligt då, men nog skulle han spänna musklerna :) jävla tuff kille!

2009-04-03 @ 07:47:25
URL: http://egonfrankrike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0