workaholic och schopaholic

går ju som hand i hand :)
känner att jag blivit sån nu på senaste tiden.
schopaholic har jag ju alltid varit. men nu vill jag ha mer så då jobbar jag mer!
åhh va mycket snygga höstprylar det finns! så många skor, så många klänningar som man bara vill äga! så mycket SMINK! i just love it.

och peaken. om du läser dethär. jag tycker du ska komma hit helgen 27, 28.  alltså inte till helgen utan nästa helg!
hade ju tänkt dra till pite i helgen, men jag ändrade mig. ska jobba lördag och söndag istället!

igår var jag och jocke hos schiller och såg en skitbra film, Parfum! den måste ni se.
vi provade att göra såndär "färdig" paj från ekströms också. nivet man behöver bara hälla i bär och sen strö över den färdiga degen. vi provade rabarberpaj. måste säga att hemmagjord är dubbelt så god, men ekströms duger i krig!



jaja jag har just kommit hem från jobbet så jag ska dricka upp mitt gröna te och sen hoppa in i duschen, sen Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Sofia

yelloooooooooooooooow!!! Jag är ju timanställd så jag kan inte lova nånting!! Men det skulle vara kul. Vi får höras!! puss

2008-09-18 @ 21:28:52
URL: http://peaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0