Silverfang

är det någon som sett den serien?
för mig är det den bästa filmen som nånsin gjorts.
jag såg den mycket när jag var liten.
igårkväll hade jocke laddat hem soundtracket från filmerna och jag började nästan gråta bara man hörde låtarna!
kanske dags att dra ett fangrace snart igen! brukar dra igenom filmerna varannat år ungefär :) lika bra varje gång!
dock har jag bara dom klippta delarna på dvd, men jag tror jocke har dom oklippta på datorn. jaja...


En bild från en del av filmen då jag grinar mest


skönt att vara ledig idag! trodde däremot att jag skulle få sova ut, men riktigt så enkelt är det inte då sigge bestämde sig för att vara morgonpigg och ville ut 07.11. men de var härligt med en morgonpromenad :) ser fram emot våran springtur vi ska ta efter jag druckit upp mitt gröna te. det är så himla fint väder!
annars idag så ska jag på Face kl 14.00 och böja ögonfransarna. böja ögonfransarna kanske du undrar? iaf så kan man permanenta dom ungefär på samma sätt som du permanentar håret. "böjen" håller i drygt 1 månad, kostar 450 spänn. lätt värt det om man har fransar som nästan pekar nedåt i vanliga fall och som en vanlig ögonfransböjare knappt rår sig på.

nu ska jag fortsätta se politisk debatt på svt.
skriver mer sen
hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0