Joakim

är världens gulligaste och omtänksammaste människa.
han gör verkligen allt för att jag ska må bättre och vara bättre!
ÄLSKAR DIG!

är inte så kärleksordig (?) av mig i vanliga fall. men ibland kan även jag förvåna :)

mycket har ändrats på ett år måste jag säga. en sak som är säker är att i svåra stunder så vet man vilka sina riktiga vänner är.  jag är så jävla glad idag! jag tror att allt som har hänt den senaste tiden har haft sin mening. för hade inte vissa händelser inträffat så hade jag nog inte varit såhär lycklig som jag är idag :) läste i en gammal Damernas värld en artikel om människor som tar energi från en. det är INTE bra. så ni som läser detta. STANNA INTE I GAMLA RELATIONER SOM DU MÅR DÅLIGT AV! tjohoooo
nu ska jag sluta vara så sentimental ;) haha

ikväll ska jag mysa med jocke och käka massa godis!

hejsvejs


Kommentarer
Postat av: Sofia

läst damernas värld? Men oj gulan.. har du inte gått lite väl långt med vuxen poängen? ;)

2008-09-09 @ 23:34:57
URL: http://peaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0