Hårdrock/Rock

Jag har alltid lyssnat på hårdrock så länge jag kan minnas. Det är musiken som alltid spelats hemma på Månskensgatan i Piteå. Inspiration har jag fått från två av mina syskon Malin & Fredrik. Visst har man lyssnat på annat i perioder med man har alltid kommit tillbaka till hårdrocken. Den har alltid funnits i bakgrunden. Det är riktig musik med vanliga trummor, elgitarrer och baser. Man måste vara musikalisk, det går inte att fuska sig igenom som dom gör inom hiphop/RnB och sån skit. Som en liten hyllning ska jag plöja igenom band för band inom hårdrock och rock i min blogg och skriva om varför jag gillar bandet samt hur jag upptäckte dom :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0