äntligen fredag!

har just varit ute på en långpromenad med sigge och sitter nu och dricker världens godaste kaffe och ser våra bästa år. livet är bra underbart ibland :)
Ikväll är det fest med partypinglorna ;) Vi ska vara hemma hos Roz och Olov. Fan va KUL! och jag ska ha på mig min nya klänning som jag köpte igårkväll på Strömpilen. Hur kommer det sig att inget man har i garderoben duger? Jag måste alltid köpa nya kläder innan en utekväll. Fast ifs så är det bland det roliga när man ska ut, Att piffa ;)


                                                                   Denna bild är från första pingelfesten ;)

Jaja. nu ska jag fortsätta se vbå. Reklampausen är över.
hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0