skickade iväg

dessa grejer som ska vara till festen:

alltså saker du kanske inte visste om mig :)

- Jag är same
- Jag kan spela Valthorn.
- Jag äger 46 handväskor.
- Godaste jag vet är ost.
- Jag har medverkat i en teater tillsammans med Alf Nilsson från Hem till byn.
- Det värsta jag vet är folk som cyklar där man ska köra bil.
- Jag älskar 50 och 60 tals musik
- Jag går aldrig ut på en ledig dag mellan 12.50 och 13.40 pga ett visst tvprogram på tv3.
- Jag är extremt mörkrädd.
- Jag är den enda i världen som heter det jag heter.
- Jag har ett starkt 6e sinne och läser personer på 1 minut.
- Då jag gråter som mest är när det går bra för mina favoriter under idrottsevenemang.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0