Perfekt att göra...

när man är hemma och har skittråkigt och är sjuuuuuuk.
Hittade detta på en annan blogg, och det är alltid kul att fylla i sånthär.


1. Vad heter du? Emma Kristina Rankvist
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Emma
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Ingen aning, men brorsan ville att jag skulle heta Chiefen i förnamn.
4. Vilket stjärntecken är du? Vädur
5. Vilken årgång är du? -86
6. Vart bor du? Umeå
7. Bott utomlands? Nope
8. Flyttat antal gånger? Månskensgatan - Ålidhem, Ålidhem - Marieberg, Marieberg - Väst på stan. 3 gånger alltså
9. Vart skulle du vilja bo? Takvåning mitt i NewYork

10. Vad vill du bli när du blir äldre? Jurist eller liknande. ELLER hudterapeut.

UTSEENDE
1. Hur lång är du?
165 cm
2. Hur mycket väger du? 59 kg
3. Hårfärg och frisyr? Blondt, halvlångt hår.
4. Ögonfärg? GrönGråBlå
5. Mest nöjd med? Mitt ass, och min mun.
6. Minst nöjd med? Arms
7. Skostorlek? 38
8. Glasögon? Nej
9. Gar du några piercingar/tatueringar? Piercing i näsan och öronen.

FAVORITER
1. Filmer? Silverfang, Gudfadern,
2. Låtar? Volbeats nya skiva
3. Årstider? Sommar och höst
4. Mat/dryck? Kinamat
5. Djur? HUND, har ju min sigge ;)
6. Färg? På kläder SVART och BLÅ
7. Parfym? CalvinKlein Euphoria, Armani Code, Kenzo flower
8. Tv-program? Våra bästa år, Nip/Tuck, Gossip Girl, Desperate Housewives

9. Ämne i skolan? What?
10. Sysselsättning? Shoppa

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? En svart skinnjacka

2. Vad använder du just nu för skor? Svarta stövlar
3. Favoritfärg på kläder? Klarblå, ljusgrå eller svart
4. Favoritmaterial på kläder? 100% bomull, eller denim
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? En rosa Ed Hardy tunika

6. Favoritaffärer? The Store, D&D
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Ja fyfan, räcker 5000?
8. Favoritmärke? Ed Hardy, Svea
9. Vad har du för byxstorlek? 27
10. Vad har du för tröjstorlek? 34/36


BLANDAT

1. Vad heter din morfar?
Jag har ingen morfar.
2. Var har du i din:
a) Jackficka just nu? Nycklar och en oanvänd svart påse som jag behöver när Sigge ska ut och göra sina behov.
b) Jobbväska just nu? Allt möjligt skräp.
c) Handväska eller liknande just nu? Samma
3. Vad är du beroende av? Socker och tuggummi
4. Vilket land kommer du i från? Sverige.
5. Vilken sorts lipsyl använder du? Eyko
6. Vad tror du på? Mig själv
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Ingen, är ateist.
8. Vad köpte du senast? Se&Hör
9. Har du nåt husdjur? Jaaaa
10. Var bor du? En 2a på Väst på stan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0