nyvaken

Då sitter man här igen.

Dricker kaffe i vanlig ordning och äter världens godaste valnötsbröd som jag köpte på ett litet bageri på Umedalen igår. Så jäääkla gott med bara ost på. och peaken du undrade vad jag hade för kaffe, mitt seeena svar är Löfbergs Lila mellanmörk brygg. Mm mmm...förresten... Grattis på födelsedagen dödspolarn ;)
Ibland är det synd att man bor här i Umeå när alla kompisar bor i Piteå. Man missar alltid födelsedagsbjudningar och sånt. Hörde att en viss lady skulle bjuda på mariannegodiskladdkaka idag, och det hade man ju velat ha :)

jaja nu ska jag gå en promenad i det fina vädret! börjar inte jobba förrän kl 16.00 idag så det känns bra.

hejs


Kommentarer
Postat av: Sofia

tack så mycket älskade dödspolare!!! Du skulle verkligen ha varit här och fikat lite mariannekladdkaka :)

2008-10-15 @ 13:37:10
URL: http://peaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0