my day

har varit ledig heeela dagen idag. har varit grymt skönt :)
klev upp 09.50 i vanlig ordning när jag är ledig för att se våra bästa år reprisen. till min fasa upptäcker jag att dom flyttat repristiden till kl 07.00 istället. men fyfan, vem ids kliva upp då? i-lands problem...

sen när jocke kom hem från jobbet drog vi till ica kvantum och sen till stan. han köpte nå löparskor och jag tittade lite på ed hardy kläder på The Store. dom har så jäkla mycket fint där. men jag köpte ingenting! har lite köpförbud resten av detta år pga av mitt beroende av shopping. nu ska jag bara köpa de allra nödvändigaste. för skor och kläder har jag tydligen så det räcker och blir över, och snart ryms det inget mer i våran lägga, hehe.

jag är hungriiiiig. vi ska äta lax och grönsaker till middag, ska bli grymt gott!
nu ska jag pussa lite på jocke.
hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0