kan man inte få glida in på ett bananskal?

just det.
kan man inte få glida in på ett bananskal på något roligt jobb? ett riktigt toppjobb där man får vara sin egen chef eller bestämma över andra. jag känner att jag är inte den typen som gillar när folk ska bestämma över en. det gör mig arg och sur. jag vill kunna få ett jobb utan att behöva gå på nått jävla universitet. jag vill att företaget ska utbilda en. haha. jag orkar inte vara nån jävla fattig student, med lån och blablabla. jag älskar pengar för mycket! 
födas med silversked i munnen... det önskar man ibland att man hade gjort. det blev många talessätt här idag, men ni fattar vad man menar då iaf.
ne. jag väntar på att vinna 10000000000000000 kronor eller på ett toppjobb. på sin höjd kan jag tänka mig att läsa lite ledarskap eller ekonomi. hehe...
tills dess tänker jag slava på som undersköterska. vilket är ett jävla kul jobb, men man tjänar några miljoner för lite på en livstid för att jag ska vara nöjd.

over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0