jajuste

har ju glömt att skriva om den nya affären som öppnat på Mariedal, D&D.
jag har bara en sak att säga: heeeeeeeeeeeeeeeelvetes vad snygga grejer dom hade där. det första man ser är ett par skitsnygga björnborg pumps som jag ska köpa på måndag. sen går man vidare och då hittar man hur många jeans som helst. sen tittar jag runt litegrann vilka märken dom har. herregud både svea och sinful fanns där. SHIT! jag vill ha allt i denna butik. dock köpte jag nästan ingenting när jag var där. jag var inte riktigt på shoppinghumör (!?). men det kan ju ha och göra med att jag for hem från jobbet idag pga att jag känner mig lite halvdålig. lite förkyld och feberkänsla, blä! det var nog pågång redan tidigare i veckan då jag känt mig allmänt slö och opeppad.

iaf så orkade jag bara köpa denhär på D&D. Kan bli jävligt snygg i vinter över en vanlig t-shirt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0