Ja hallå

Då var man hemma från jobbet och sitter i vanlig ordning framför datorn. Jocke är duktig som lagar mat. Såg på ett debattprogram för ett tag sen där en kille sa: "jag är könlös, är ju född på 80-talet". Och det kanske stämmer litegrann. Killar är duktigare nuförtiden när det gäller att hjälpa till, städa och laga mat :) bra tycker jag!

Imorrn är jag egentligen ledig, men jobbar på Klåckan 12.00 - 16.30. Härlig tur, man får både sova ut åså hinner man göra något då man slutar. Jag ska nog trotsa mitt köpförbud litegrann och köpa en ny klänning som jag ska ha på fredag! Nog för att jag redan har gått emot köpförbudet, fick ju hem lite smink från www.blush.se idag!
Min underbara smashbox primer och 3 läppglans från samma märke. man måste ju unna sig! ;)



jaja nu äre mat.

hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0