good morning

Oj vad jag är trött och slö idag. Sigge började "stegra" mot väggen, som han alltid gör när han vill ut, klockan 08.30 idag. det var iaf bättre än gårdagens 07.10. jag är så jäkla trött och behöver få sova, är fortfarande förkyld och hemma från jobbet. får se om man orkar dit imorrn.
men nu har jag gjort bort morgonpromenaden som jag aldrig annars skulle ta om jag inte hade sigge. han får mig att bli lite sundare. det är himla bra med lite draghjälp!
nu ska jag få i mig lite kaffe så man vaknar till litegrann! kanske en macka till det också ;) OCH desperate housewives s05e01. weeeeei!
sen blir det väl en till, längre promenad. det är så jäkla fint väder!

hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0