Gammelkärring

Känner mig som en riktig jävla gammelkärring idag. haha.
först har jag jobbat ikväll, på en LÖRDAG. sen så kommer jag hem och parkerar bilen, låser. Då möts jag av nå fulla snorisar som inte ser ut att vara mer än 12 år gamla. det är fest hos grannen mittemot. där är det fullt ös och jag hör fyllesnack om känslor och ser två tjejer som hänger ut från ett staket me cigaretter i munnen. då tänker jag bara på hur jävla skönt att INTE vara på dendär festen. sen går jag upp till min lägenhet, slår på tv:n och kanal 1. där visas det nån dansbandstävling som jag fastnade i tidigare då jag besökte en tant. ser det samtidigt som jag dricker en kopp te. sen klockan 22 har jag tänkt gå och lägga mig för jag ska upp och jobba imorrn. haha den stora frågan blir...vad hände? :)
fyfan...haha...



C´est moi

Kommentarer
Postat av: Sofia

hahaha gammelkärring måste man ju prova på nån gång också. annars är du ju ett sånt energi knippe

2008-10-18 @ 22:52:06
URL: http://peaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0