Shanghai

Jaha då har man varit på favoritrestaurangen och käkat. Det blev Kung Pow kyckling idag :) Mmmm vad gott det var!
Nu orkar man då ingenting, är proppmätt! Ska dock dricka glögg lite senare och äta pepparkakor (som är i tusen bitar pga ett litet raseriutbrott tidigare) hehe. Måste ju äta nånting då det är EMA idag. Kate Perry ska ju vara "värd". Blir säkert skoj!

Idag har jag varit på stan. Jag måste säga att mitt köpförbud går åt jäkla helvete! Igår köpte jag ett par nya skor och idag har det fan inte varít nån hejd på shoppandet. Det finns ju sååå mycket snyggt i affärerna nu!


Köpte 2 kjolar, 2 par leggings och 2 toppar




Och Jonna, pratade med morsan nyss i telefon :) hon sa att du är såå duktig på praktiken!

Kommentarer
Postat av: Sofia

men gulan. du är ju som en groda utan ben.. totalt hopplös!!!

haha, spara pengar människa!!

2008-11-06 @ 22:06:52
URL: http://peaken.blogg.se/
Postat av: Jonna

Flätan blev ju fiin ;) Fusk att du visar kläder och fina skor, man blir så sugen på att shoppa nytt! Men svårt nu då man är fattig student, buhuu :P

Haha, okej :) Pratar ju om emma och dottern i stockhlm ibland. :) Märker att du piggat på dig, skönt ;)

2008-11-06 @ 22:52:49
URL: http://www.jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0