roliga sidor

Ikväll när jag inte har så mkt att göra så surfar jag runt på lite olika internetsidor. Saker som är intressanta skriver jag ner här för då har jag dom sparade.

Min födelsedag är 26 mars 1986.
Jag föddes på en onsdag. Såhär säger dom om den dagen:

ONSDAG: MerkuriusMerkurius styr över Onsdagen. Detta gör att ni som är födda på onsdagar kan lätt anpassa er till varje situation. Ni är dessutom mycket intelligenta. Dessutom har ni en förmåga att övertyga andra och ni är även mycket intuitiva. Färgerna som gynnar er är vitt och grönt. Ni har alltid framgång i allt som ni startar upp på en onsdag. Lyckotalet är den dag i månaden som ni föddes.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag är också ett onsdags barn! :)

2008-11-30 @ 15:47:54
URL: http://peaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0