M E T A L L I C A

jag äter, sover, leeeeeeever Metallica! Fan vad länge det är kvar till den 7 mars!! Det ska bli så jävla coolt att få se dom. så jävla bra dom kommer va! tänk när man får höra favoritlåten, OM dom nu spelar den. Until it sleeps har alltid varit min favorit. jag kommer att avlida om dom spelar den! haha.
det är helt sjukt så jävla bra band metallica är. ingen kommer ens i närheten av dom. jag var på fest i lördags och dom störde sig lite på att jag bara ville höra metallica. knappt så att volbeat duger längre. hehe.
sitter och lyssnar igenom lite album nu. hittade låten mama said, som jag helt glömt bort. jävlar vad länge sen man hörde den! åhhhhh!!

+ att jag såg att scenen kommer att vara helt i mitten. COOLT!




Kommentarer
Postat av: Jonna

Skojigt att ha nått skoj att längta till ;) skulle med sis va?! Btw, börjat med glögg Redan! ojojoj, tror ju det är jul typ snart :S

2008-11-06 @ 22:54:48
URL: http://www.jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0