Lunarstorm

hahaaaa. så jävla kul.
fick mail från lunarstorm att jag hade nå gästboksinlägg där. trodde inte jag hade nån "lunar" kvar längre.
har inte hjärta att radera den nu heller. gamla blogginlägg från år 2000 finns ju fan där. inlägg som slutade med *PöZZZZeLIpöZZZzzzZ*. oh lord...jaja... kul att gå tillbaka och läsa om min tonårstid. killar som kommit och gått, dåliga lärare, bråk, datalektioner från högstadiet. haha...även folk man var "vän" med på sidan som man kanske inte är vän med idag. mycket ändras...thank god!

tillbaka till verkligheten!
ska snart hämta jocke på jobbet. klantfan har stukat foten eller nå sånt så han knappt kan gå.
stackarn ändå...

jaja hejdå




Avslutar med min lunarbild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0