je suis tres fatigue

eller hur man nu sa då det begav sig på franskalektionerna...
Idag är jag verkligen AStrött. jag tror jag aldrig har varit såhär trött i hela mitt liv.
oj trodde att klockan var 19.00 men ser att den börjar dra ihop sig för läggdags snart. då förklarar det ju saken...
när jag ska upp och jobba tycker jag om att lägga mig vid 22 tiden...

förresten så har jag börjat se en ny serie, en serie som jag sa att jag aldrig ska se. men nyfikenheten tar över. ni som såg "bevvan" för ett x antal år sen kanske vet att det kommit en uppföljare eller fortsättning som heter 90210. oh yes. det är lite roligt att se alla karaktärer igen när dom är lite äldre. fast dom känns gamla och tråkiga om man jämför med ungdomarna...

suck. nu ids jag inte ens trycka på tangenterna längre.
sängen väntar

bon nuit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0