Idol

Här kommer ett litet utlåtande från moi:

Kevin: jävla söt(då menar jag"barnsöt" om nån vet vad jag menar). Men duktig är han, speciellt imponerad är jag över att han kan prata såpass bra svenska för att nyligen flyttat hit och sen till arvidsjaur. Han borde vinna hela skiten. Tycker dock bättre om Anna: Hon vill jag inte ska vinna just för att det brukar ju alltid gå bättre för den som kommer 2a. Men hon är den enda som har en röst som jag tycker om i tävlingen. Imponerad av att hon är så jävla bäst trots hennes  unga ålder. På tal om ålder så stör jag mig som fan på tönten Johan: Vilken jävla tönt. Vad är det för människa. Han ser ut att gå i 2an på lågstadiet och borde istället vara med i lilla melodifestivalen eller nått. En till småtting är ju den enerverande Alice: Fyfan, där har jag inget att säga. Hon borde också ställa upp i lilla melodifestivalen. så jävla klämkäck, haha. En som inte är klämkäck är ju den ena Robin: Och då pratar jag om han som är stel som en pinne och påminner om hajna som sjunger "boten anna". usch är allt jag har att säga. sjunger helt okej ibland men fyy. Sist och sämst så irriterar jag mig på "Rock" Robin: Vadå rock? Han är en skam för rocken. Ifs så påminner han om dom här på 80talet som har en röst som hajn i Take That. jaja pinsamt iaf. idol är undehållande....ändå.

nu ska jag se singing be.

adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0