köttbullar

idag har jag varit en riktig husmor.
först gör jag världens godaste kyckling thai gryta till middag.
sen så nyss har jag gjort köttbullar för första gången i mitt liv. var tvungen att göra av med lite köttfärs som jocke dragit fram och trott vi skulle käka till middag.
jag kan säga att det var kanske dom godaste och snyggaste köttbullarna någon ätit ;) då vet ni! var bara tvungen att skriva det här för att komma ihåg den dagen jag fick 100+ i vuxenpoäng.

Egon säger:

hur går det med ansökan?

gulan säger:

bra

gulan säger:

och ännu bättremed köttbullarna

gulan säger:

kanske dom godaste ever

gulan säger:

jag är en sån människa som kan allt

Egon säger:

hehe

Egon säger:

fulländad skapelse

gulan säger:

jepp. just det ordet jag letade

gulan säger:

om du har tur kanske du får dig en smakbit imorrn

Egon säger:

jag håller på att dö av tristess så jag och fuckface ska gå ner till älven, ska jag fortsätta plugga en stund medans han jagar bollen

Egon säger:

jo det ser jag fram emot

gulan säger:

haha okej

gulan säger:

lycka till

Egon säger:

danke



hmm..
annars idag så har jag jobbat och sen haft en liten picknick på mariehem med egge o sigge. jävlar vad härligt väder det har varit. hoppas på lika fint till helgen :)

helgen som varit har varit jävligt rolig. party på fredagen me "partypinglorna", blev som vanligt en blööööt fest. ingen hade promille under 2,0. hoho. nemen jag tog det ändå ganska lungt. var ju tvungen att tagga för festen på lördag. var med elin, amanda och malin då. vi drog på kulturnatta och strosa runt och lyssnade på muisk, och sen avslutatde vi i vanlig orning på olles. länge sen man var där då det var hyffsat med folk :)

jaja nu blir det "myskväll" med jocke och våra bästa år, stackarn!

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0