party x2, förkylning

Jahapp då var helgen och ledigheten över. Har festat, det blev 2 dagars i helgen. I fredags var jag och jocke hos schiller. var riktigt roligt, sen så i lördags var det typ personalfest hos Anette. det var ÄNNU roligare. inte visste jag att plan 3 var sånna partyanimals ;) menmen. detta har iaf lett till att jag är helvetes förkyld nu. herregud vad jag INTE har kunnat sova inatt. skulle ju jobba idag var det tänkt, men jag är så dålig att jag inte ens kan göra det. och allt bara pga av en förkylning.
hoppas det går över fort så jag slipper vara sjuk när jag får min semster.

jaja. igår var det då riktigt fint väder här. jag och jocke hade en liten picknick på världens mysigaste ställe. säger inte vars det är men... :)

annars så finns bilder som vanligt på pixbox.se/gulan.

nu ska jag dricka te och hoppas att man kan andas som vanligt sen.

hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0