PDOL

jaha, då var man äntligen hemma igen. efter att ha varit i pite sen i tisdags är jag helt slut. ifs kom vi ju hem igår, men jag är inte så stor nötare av bloggen såatt...
iaf så drog jag och jocke till pite i tisdags. kom fram på kvällen så då hann man ju inte göra så mycket.
på onsdagen drog vi till IKEA och finland för att handla lite på alko. hade inte tänkt handla nått på ikea men likförbannat så gjorde vi ju självklart av med 3000 spänn. men vi fick ju lite snygga saker till läggan iaf!
torsdagen var det lugna gatan. for på gläntan och hemlunda för att bada, sen på kvällen så umgicks vi bara me sanna och min familj. fredagen däremot då vare FEST! vi var först på fest hos joel, sen hos tuzz. var väldigt kul att träffa alla! artister som jag såg på kvällen var hellström, sabbaton och takida. takida var sämre än nånsin. fyfan vilken besvikelse! men så blir de väl när man blir stor som artist. sabbaton däremot var grymma :)
sen blev det inget mer festande för mig. hade ingen lust. man börjar bli gammal, haha. nemen seriöst så känns det som att de räcker med 1 dag. jag är MÄTT på pdol och pite. hmm....
imorrn bär det av till stockholm iaf! ska bli grymt roligt och mysigt att bo på hotell. jag och jocke ska bara ta de lungt och shoppa, äta god mat, gå på skansen, sola osv... Längtar! på tal om sthlm så måste jag packa nu..

hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0