men helvete

min förkylning går fanimej inte över. ska till läkarn idag 14.45 så får man se om de är nå jävulskap som öroninflammation eller nått. men det tror jag inte, men jag är så less på hejn så jag tänkte det var bäst att kolla upp iaf.
jag vill inte ligga inne och slöa på min semester. det har ju varit himla bra väder nu några dagar så då vill jag ju sola o bada :) får se när man ids dra till pite. blir nog bara en liten tripp. under pdol, sen är jag hellre här. pite känns lite dött för mig. gillar inte den staden riktigt. men man har ju familj och kompisar där såatt...
till helgen om jag är frisk då så blir det nog parkfesten i nordmaling ;) haha. jo, det blir nog att hänga med dit. får se vad det lilla samhället går för.
jaja nu är de vbå sen läkarn.

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0