Bästa låten ever

Carly Simon - You´re so vain
Älskar den :)

Hmm...
Nu har jag varit förkyld och jävlig i en vecka. Är hyffsat less. men imorrn ska jag jobba iaf...

Igår lyckades jag ta mig ut. Annars har jag inte orkat något på hela veckan.
Blev stan först en sväng. köpte världens snyggaste ed hardy t-shirt. M m mmm :) + att det var så roligt när en kvinna kom fram och berömde mig för min snygga klänning och undrade vars jag köpt den. inte ofta sånt händer nowdays! bara på röda mattan i hollywood typ.

        


sen drog jag och jocke iväg till nordmaling, och lögdeå. for på Häggströms modehus. det var på tiden att jag for dit. var dock slö och hittade bara ett par skor. jävla snygga...rosa nike! kan itne hålla mig borta från rosa..
sen for vi till jockes pääron och plockade lite färska tomater och gurka i deras trädgård, för att sen bege oss till jockes syrras stuga ute vid havet. så jäkla fint det var där :) där vare kalaaas så vi käkade god mat och världens godaste "vit kladdkaka". Efter detta, då jag blev för förkyld och less så drog vi på bio, vi 2 och hans brorsa + tjej. Såg kanske världens sämsta film. The happening heter den. Har världens sämsta manus, skådespelare, uppbyggnad av filmen, miljö och ja...allt! sen avslutade jag och jocke kvällen med ett glas rött vin och tapasliknande snacks.
BRA dag, med andra ord.
Idag äre däremot en trist dag. är så förbannat slö och måste städa idag så jag slipper göra det sen när jag får semester. ska försöka ta mig till pite på fredag så jag kan gå på larssons födelsedagsfest på lördagen. vill ju inte missa detta :)

jaja
ska njuta av lite tofulines lyxchokladglass och sen blir det fullt ös med trasan.

hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0