Volbeat

Läste peakens blogg och blev påmind om att det fan börjar dra ihop sig tills jag ska se dom nu :) om 9 dagar är jag i Örebro! jag längtar som fan. längtar som fan tills jag kommer till sthlm. där känner jag mig hemma. jag ska bo i en större stad än denna, då trivs jag. jag lovar att inom en 3 års period så har jag flyttat dit!

nu är min 30 minuters "sitta vid datorn tid" över.
jag och jocke har kommit överens om max 30 minuter per dag. jag tror att det kan vara sunt.
man spenderar och slösar sitt liv alldeles för mkt genom att sitta vid datorn.

jaja hejs

Kommentarer
Postat av: Sofia

usch vad avundsjuk jag är!!!

2008-12-01 @ 21:25:28
URL: http://peaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0