tillbaka till verkligheten

Jahapp då börjar allt vara som vanligt igen.
Man har handlat, städat lite, nött datorn i nån timme...och kl 16.00 ska jag på jobbet! Det hade varit skönt att vara ledig idag, men de är ju bara ett 5-timmars pass så det är ju lungt.
Det har varit så underbart att vara ledig i några dagar, trots att det har varit mycket stress med hotellfrukost, passa tider osv, så har man ju ändå vilat skallen från jobb osv....

Jaja. Nu jobbar jag bara 6 dagar till sen är jag ledig i en hel vecka. Får se om det blir nån pitetripp. som det ser ut nu så kommer jag vara hemma i umeå under julen...Jag kanske drar till pite efter nyår istället :)

nu ska jag slöa...

hejs


Kommentarer
Postat av: maria holmgren

låter som att ni har haft riktigt kul! :) Men ska du inte komma hem till juldan??!Det tycker jag att du ska göra:) då blir det ju fest!Själv drar jag imorgon till pite inför mina fältstudiedagar och blir kvar i hela 3 veckor!

2008-12-14 @ 15:38:54
Postat av: Sofia

har du verkligen landat nu efter konserten?=)

2008-12-14 @ 20:43:46
URL: http://peaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0