Shopping

Min dag har bestått av shopping...jag skulle köpa ett par byxor, men hittade allt annat än det. En jacka, kjol, sjal och självklart ett par skor! Mmm jag är nöjd :) Men nu blir det inget mer shoppade på ett tag. Jag och Jocke ska tävla om vem som kan göra av med minst pengar fram till i mars månad. I mars ska vi ju till stockholm så det blir ett bra datum!

Vi har nyss varit och lämnat sigge hos Hanna. Han har ju varit hos mig en vecka nu så det kändes tungt att lämna ifrån honom. Fast jag får ju träffa honom efter nyår igen så det känns bra :)
När vi likaså var på Ålidhemsområdet passade vi på att fara förbi Geografigränd där 3 hyreshus brunnit ner. fyfan va dystert det såg ut där. Det var fortfarande brandkår m.m på plats som hade fullt sjå att röja upp...

jaja nu ska jag och Jocke se lite film...och sen ska jag läsa skvaller...hoho
hejs


Jacka från Rut m.fl


Sjal och kjol från Vero Moda


Världens härligaste snowjogginginspirerade skor


Söndagsläsning

Kommentarer
Postat av: Sofia

oj vad långhårig du är nu :D

2008-12-28 @ 19:20:45
URL: http://peaken.blogg.se/
Postat av: hanna

nu har sigge fått lite mer ro i kroppen och är ute och steker ute i köket! :) han kommer nog få det rätt bra de kommande dagarna, för han ska ju få följa med till älvsbyn och träffa en liten dam ;)

2008-12-28 @ 19:24:27
URL: http://byh.blogg.se/
Postat av: hanna

klart jag har en blogg ;) haha, den mannen tycks ha dolda talanger when it comes to beauty!

2008-12-28 @ 22:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0