Lördag

Jag jobbade ju kväll igår, 10.30 - 19.30. Egon hör av sig och bjuder på fest...OK tänker jag.
Jag som hade tänkt ha en lugn kväll igår, men jävlar vad jag var snabb med sminkning osv, så kring 21.00 drog jag till "stekarn" på nydala. REKORD!
Det var riktigt kul på förfesten med Egon, Hanna, Joel, Jimmi, men sen ute på Olles vare inte lika kul. Looptroop spelade och dom är ju inte så jävla bra. Dock tyckte jag det förr i världen så lite nostalgi vare ju att lyssna på låtarna. Iaf så blev det en tidig kväll. Var hemma före ett. Lika bra det eftersom jag jobbar idag, börjar klockan 13.30.
Jag tog inte så mkt bilder igår, men de som jag tog lägger jag in här istället för pixbox. men inte nu, det får bli i nästa inlägg för jag har inte tid nu.

kaffe


LoopTroop (tog denna bild i kön påväg ut)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0