god morgon

Det känns helt overkligt att ha en ledig dag, jag känner mig nästan rastlös. Dock vaknade jag nyss så man är fortfarande lite seg. Det regnar och är tråkigt väder ute, så jag vill inte gå på stan eller ta en promenad. Det blir nog att vara hemma hela dagen, och städa som vanligt då jag är ledig. Trist men det måste göras. Det är ju min uppgift när Jocke sköter disken och tvätten. Bra uppdelat ändå :)  Jag funderar på att snöra ut en massa grejer, vill göra om i lägenheten nu. Funderar på att dra på Ikea i januari och köpa nytt allting.

jaja nu ska jag dricka kaffe och se om jag har nån serie som jag kan se.

hejs


håller tummarna för dig Peaken ;)


Kommentarer
Postat av: Sofia

det tycker jag var en bra uppdelning.. Fast jag vill gärna ta hand om tvätten själv! :) tack

2008-12-18 @ 21:01:10
URL: http://peaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0