23 december

Idag är det dan före julafton och trots allt tjorv som varit så har jag lyckats få lite julkänsla :) Tack vare Jocke. Jag tjatar på om han nu hela tiden, men jag är så kääär! PUSS!

jaja tillbaka till jorden...
Idag har jag hunnit med mycket. Dagen började med att Egon kom förbi och färgade håret på mig. Jag bjöd på frukost och vi öppnade varandras julklappar. Jag fick ett stereo headset av honom så att vi kan prata med varandra över msn när han far till Frankrike. perfect! tacktack. Sen efter detta innan Egon skulle fara hem gjorde vi en liten upptäckt på Sigge. Han har en liten knöl på magen. Fick panik och Egon drog med honom till veterinären. Veterinären sa att det var ett bråck(?) som var ofarligt men som vi måste ta bort. så vi ska boka in en tid efter jul för detta. inte akut så jag kan pusta ut...
Sen kom Jocke hem från jobbet och vi drog iväg till Lögdeå...som sagt...
Fick även en julklapp av Schiller. Tack för den :)

nu ska vi sooova...ska bli jäkla skönt.

gonatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0