stockholm

har nyss varit i denna underbara stad. fatta att jag vill flytta dit. synd att jocke är så umeåkär.
vi har iaf haft svintrevligt :) i tisdags så var vi på skansen och såg på djur och allsången! vi fick hyffsade platser och såg allting jättebra, till skillnad från sist jag var där. sista året då lasse berghagen var...så stog jag nästan längst bak och såg ingenting. men nu kunde jag bara sträcka fram armen och röra vid anders lundin om jag ville. thats close. sen resten av dagarna så var det shopping och MAT som gällde. älskar ju grekisk mat och det finns det ju gott om i sthlm. här i umeå finns det ju bara 1 sån resturang, som för övrigt är svindyr. för souvlaki betalar man 175 spänn. menmen.
shoppade inte sådär jättemycket ändå som jag trodde jag skulle göra. hittade iaf mitt älskade ed hardy märke i en affär, LuciFer. men jag var så jävla snål så det blev ingenting. internet är bättre ;) sen sista kvällen vi var i sthlm så firade jag och jocke våran "officiella" 1-års dag, 1 augusti. då blev det skumpa, badkar och godisjorgubbar all night. jäävligt nice!
jaja nu hinner jag inte skriva mer, ska käka.

hejs


friend.
I miss you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0