pite har så jävla lite att göra...

Piteå är en liten stad. En liten stad som man har så lite att göra i att det enda man kan göra är att snacka illa om andra människor. Jag pratar inte för mig själv nu, visst är jag säkert också ett hett ämne att snacka om, men nu är det i försvar till en av mina kompisar som får ta så jävla mycket. usch vad jag blir less på folk ibland! jaja...

Vill iaf säga grattis till Malin & Robert som ska bli föräldrar :)
Även till Risberg & Danne som jag inte nämnt här i bloggen!
GRATTIS!

Hmm..jaja...får se vad det blir att hitta på ikväll. Mina kära systrar vill fara och se Mamma Mia på bio. jag kan gärna se den igen! så jag hänger nog med. tur att den börjar tidigt så jag hinner träffa peaken efteråt :)

annars idag så har jag malin och sanna varit på grisan och grillat korv, fikat, blåst såpbubblor och plockat blåbär. Oh yeah!

jaja nu ska jag få i mig nå mat.
hejs


Kommentarer
Postat av: Sofia

jättetråkigt att vi inte hann ses!! Jag får ta mig till Umeå snart!!! puss

2008-08-15 @ 23:03:38
URL: http://peaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0