jag fyllde ju år

Fyllde ju år i måndags...

happy b-day to me typ! tiden går förjäkla fort nu. Shit vad många saker det kan hinna hända på ett helt år. Själv har jag varit med om en hel del ups and downs och många förändringar. Det är väldigt stor kontrast mitt liv nu om man jämför med och 26 mars 2011. Bara det att jag bodde på ett annat ställe, levde med en annan kille, ville andra saker. Inte kan jag säga att jag blivit visare heller på ett år. Känner mig fortfarande "dum" och forever young. har tänkt fortsätta med det tills jag fyller 30, vilket är många år eftersom jag är 22 år nu ;)
Dagen spenderades med Anna, i lung o ro. Vi käkade palt och en jäkla massa godis. Även de en kontrast från förra året då jag hade fest och vi var ca 40 pers hemma hos oss.
men är jag lyckligare nu? JA! är ju dökär och svävar på rosa moln hela tiden :)

nä nu ska jag se VBÅ sen plugga för tentan imorrn!

PYSS!


förra året





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0