finbesök

Har haft finbesök idag av Mange, Petra och min systerdotter Thea :) jag fick vara barnvakt när P & M drog till Sörmjöle för att kolla på en husvagn. Thea hon är så jäkla rolig att prata med. När vi satt och måla naglarna började hon: - Ja sånt där nagellack har mamma också, fast det är inge bra. När hon ska äta äpple så blir det kladdigt på nageln när hon ska ta bort grejs på äpplet. Jag frågar: Skalet menar du? Thea: - nä men dendär på äpplet som man ska ta bort som inte går att äta :) SÖTJÄVELN menar alltså lappen som ofta är fastklistrad på äpplena :) härlig historia om varför inte hennes mammas nagellack är nå bra :)

Sen hade hon ringt hem till min mamma påväg hem till pite, hennes mormor alltså :) mamma hade frågat "vars har ni varit då?" och thea hade sagt "hos din bäbis"(jag alltså). sen frågade mamma vad dom hade gjort i umeå. Thea sa att petra o mange hade tittat på en husvagn OCH köpt mjölk :)
HAHA viktigt info alltså :) vad som rörs i hennes söthjärna...ojoj. gillar dendär gullhönan :)

Annars då?
Helgen har varit luuuuugn. Anna var här igårkväll, lagade supergod mat, vi tryckte i oss ½ kilo choklad och såg på 10th kingdom. Myyysigt alltså :)
NU ska jag bara slöa och se tv.

saknar darling!

PUSShejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0