2 veckors update

Med min virriga hjärna ska jag försöka skriva ihop ett litet inlägg härnu.
Praktiken är ÖVER och ingen är gladare än vad jag är. Äntligen får jag vila i frid! hehe :) tydligen så har jag klarat vård1omtentan också...hur det nu gick till? så livet känns gode bra skolmässigt. Fick även jobb på lung/gastro i sommar + som springvikarie så det känns ju perfekt. Är betydligt närmare till NUS än Skräddaren. Ska däremot jobba ungefär 10 nätter i sommar på Skräddaren också, men sen är det färdigt med dedär stället! :)

Förra helgen var en KUNGhelg. Simon och jag plöjde igenom lite uteställen här i schtaaaan. Började med hockey + mat på Allstar, sen schlager på Olles och avslutningsvis hamnade vi på Cover! Fick med mig Viktor ut också så det var riktigt trevligt :)
Helgen som var nu...så slöade vi i fredags....såg lite Stephen Kings DET. Äcklig film dedär! Lör-sön var vi i pite. Hann träffa mina syskonbarn + se mello hos Risberg o Danne. Hämta även hem Sigge som jag varit utan en heeeel månad. känns skönt att ha han hemma igen :)

ne nu ska jag duscha och se om jag ids dra till simon sen ikväll eller om jag stannar hemma och pluggar.

Pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0