Tenta imorrn

Imorrn har jag tenta och mitt pluggande har inte ens överstigit 5 timmar totalt. Undrar hur detta ska gå :)
Jag har helt och hållet tappat motivationen, typ blivit förslöad. Jag behöver jobba och röra på mig, då blir jag mkt mer effektiv i annat också. Gick fan bättre att plugga när jag jobbade 50% samtidigt, då var man igång hela tiden. Nu går man mest på sparlåga. Blir irriterad när jag läser om RAAS-aktivering, triponin t och betablockerare. Uäää. Sen tycker jag att min panikpluggnerv borde ha satt igång. Den brukar göra de runt 8-9 tiden dagen innan en tenta. Även den verkar svika nu när jag behöver mitt adrenalin!!

Vintern gör mig på allmänt dåligt humör också. Jag hatar kyla och snö. Idag var det mkt av båda när jag drog till MB. Allting tar så lååååång tiiiiid och man blir så kall o eländig. Nä nu går jag i ide tills i maj! sjukt ens att man väljer att bo i denhär delen av sverige. eller att bo i sverige överhuvudtaget när man hatar kyla så mkt som jag gör.

funderar även att byta namn på min blogg: En Pessimists Vardag, med inslag av rosa.
Det lät väl upplyftande och roligt att läsa om?!

nä nu svamlar jag alldeles för mkt. ska fortsätta med mitt ekg-tydande.

bye

GE MIG DETTA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0